ROMÂNIA VACCINATĂ | Oamenii Au Început Să Cadă Ca Muștele 😱


Un bărbat a murit la o nuntă din Pitești, noaptea trecută, sub privirile îngrozite ale invitaților care au sunat la 112 pentru a cere ajutor, transmite Antena 3. Bărbatul în vârstă de 57 de ani s-a prăbușit în fața restaurantului unde se desfășura nunta la care era invitat, iar oamenii care l-au observat au sunat imediat la […]

DEJA A ÎNCEPUT 😱


Râdem noi, glumim, ca sa nu o luam razna, dar sa nu uitam ca … DEJA A ÎNCEPUT 😱 practic am intrat in partea mai serioasa si mai dura a plan-demoniei 😱 Multi inca se afla in faza de NEGARE si psihologic pot sa-i inteleg Isi mai cauta inca, subconstient poate, iluzii cu care sa […]

OM SERIOS | Primarul din Vaslui cu furcile contra vaccinării obligatorii nu se lasă: Mă amenințați cu dosare penale pentru că îmi apăr drepturile copiilor mei de a nu se vaccina? Credeți că voi nu veți da seamă nimănui pentru batjocora la care ați supus poporul român?


Primarul, care a susținut și Referendumul pentru Familie, revine cu două mesaje, către Arafat și pandemiștii de sub el sau de deasupra lui. Le redăm integral asigurându-l de solidaritatea noastră. Ciprian Robert Tamaș: Haideți să facem o simulare la noile restricții stabilite de Guvernului României! Comitetul Național pentru Situații de Urgență a stabilit noi măsuri pentru localitățile […]

Mesajul de Dimineață pentru Frați și Surori Ortodocși de Pretutindeni 🤗


Bună Dimineața Tuturor Frați și Surori Ortodocși de Pretutindeni 🤗 Și bună să vă fie vouă inima 💖 Fiți Binecuvântați Pretutindeni 🙏🏻 V-am îmbrățișat în Domnul, Dumnezeul și Mântuitorul Nostru, Iisus Hristos ✝️ Dumnezeu și Om 🙏🏻 Ce mai faceți dragii mei 🤗💖💖 Sunteți bine 🙏🏻 Eu și ai mei suntem cu toții bine, cu […]

Frate/Soră – dragi – de vei rabda cu bucurie lipsurile și greutățile materiale prin care trecem Marea Majoritate, ele vor rodi pentru tine/noi, bucuria vieții veșnice alaturi de Dumnezeu 💥


Întreaga lume este cuprinsă între multă fărădelege și păcat 😭 Acestea toate se transformă în datorii Sufletești/ Spirituale, către Dumnezeu 💥 😭✝️🙏🏻 CE ESTE PĂCATUL S-AU FĂRĂDELEGEA 🤔 Datorii Sufletești/ Spirituale către Dumnezeu 💥 😱😭🙏🏻 Acestea precum și multe altele, mâhnesc profund pe Dumnezeu 💥 și iarăși răstignesc pe cruce pe Fiul Său Iisus Hristos […]